1. Toegang tot het tennispark hebben de leden, hun introducés en hun gasten, mits vergezeld door die leden, en huurders van een baan.
  2. Een lid is verantwoordelijk voor het gedrag van haar/zijn introducé en/of gast.
  3. Voor lichamelijke letsels, ontstaan tijdens het verblijf op ons park, stelt het bestuur zich niet verantwoordelijk.
  4. Iedere speler of bezoeker is verantwoordelijk voor zijn/haar eigendommen. Het bestuur neemt hiervoor geen enkele verantwoordelijkheid.
  5. Binnen het park, anders dan op de parkeerplaats, is het niet toegestaan te fietsen of een ander vervoermiddel te gebruiken. Het binnenrijden van het park dient met verantwoorde snelheid te gebeuren.
  6. Auto’s worden naast elkaar geparkeerd met voldoende tussenruimte. Fietsen worden in de fietsenrekken geplaatst (dus niet tegen het clubhuis).
  7. Honden dienen op het park aangelijnd te zijn.
  8. Handel drijven en het maken van reclame mag slechts na verkregen schriftelijke toestemming van het bestuur.
  9. De leden zijn verplicht de eigendommen van de vereniging in goede staat te houden.
    Het is daarom niet toegestaan o.a.:
    • met ballen te spelen buiten de banen of oefenkooi.
    • de hekwerken te beklimmen.
    • het park en/of clubhuis te verontreinigen. Gebruik afvalbakken en gebruik het terras niet als asbak.
    • muziek te maken zonder toestemming van het bestuur.

Verlaat het park zodanig dat de omwonenden geen overlast ondervinden!

10. Toezicht op het tennispark hebben het bestuur, parkcommissie en de kantinedienst. Zij hebben het recht om iedereen, die zich niet aan dit reglement houdt,van het park te verwijderen.
  11. Leden die overdag spelen worden verzocht om het hek te sluiten als ze het tennispark verlaten!