Sponsorpakketten

Brons

BRONS Sponsor LTC Gulpen € 50, - per jaar
  • Uw sponsornaam wordt ook vermeld op het algemene sponsorbord van L.T.C. Gulpen. Het sponsorbord bevindt zich bij de entree van het tennispark naast het centercourt. Uw bedrijfslogo is daardoor goed zichtbaar voor iedere bezoeker van ons park tijdens toernooien, competitiewedstrijden en diverse clubactiviteiten.
  • Uw bedrijfslogo zal op de hoofdpagina van de clubwebsite van L.T.C. Gulpen vermeld worden.
  • De sponsor wordt vermeld op de Facebookpagina van L.T.C. Gulpen.
  • Tijdens diverse toernooien en clubevenementen wordt uw bedrijfsnaam vermeld op de aankondigingen, zoals flyers.

Zilver

ZILVER Sponsor Pro LTC Gulpen € 100, - per jaar (reclamebord)

• Uw sponsornaam wordt vermeld op een reclamebord met de afmeting 150 x 40 cm op baan 1-2. Het reclamebord wordt door de sponsor zelf bekostigd. De kosten van het reclamebord bedragen € 90,- (excl. btw.). Het bord blijft eigendom van de sponsor.
  • Uw sponsornaam wordt daarnaast ook vermeld op het algemene sponsorbord van L.T.C. Gulpen. Het sponsorbord bevindt zich bij de entree van het tennispark naast het centercourt. Uw bedrijfslogo is daardoor goed zichtbaar voor iedere bezoeker van ons park tijdens toernooien, competitiewedstrijden en diverse clubactiviteiten.

Goud

GOUD Hoofdsponsor LTC Gulpen € 335, - per jaar (reclamebord)
  • Uw sponsornaam wordt vermeld op een reclamebord met de afmeting 300 x 60 cm op baan 1-2.
  • Het reclamebord wordt door de sponsor zelf bekostigd. De kosten van het reclamebord bedragen € 180,- (excl. btw.). Het bord blijft eigendom van de sponsor.
  • De sponsor heeft de mogelijkheid om een zogeheten “sponsorlabel” te ontvangen; dit betekent één gratis lidmaatschap ter waarde van € 135,-.

Sponsorvoorbeelden