LTC Gulpen is een gezellige en bruisende club waar het goed vertoeven is en waar de leden zowel op als ook buiten de baan graag sociale contacten opdoen en waar alle geledingen van de Gulpense gemeenschap bij elkaar komen om graag een balletje te slaan.

Bij het aantreden als bestuur van deze prachtige club hebben we ons enkele doelen gesteld. Naast nog meer groei van nieuwe leden (met name jeugdleden als toekomst van de club) willen we ons als club meer gaan profileren binnen de Gulpense gemeenschap. Door nog meer naar buiten toe te treden, willen we uiteindelijk als LTC Gulpen een groter gemeenschapsgevoel creëren. Een club die niet op zichzelf staat, maar in de toekomst nog meer zal integreren en met trots gezien mag worden als een vast onderdeel van de Gulpense gemeenschap. Het thema “van, voor en mét het dorp” willen wij graag verder uitbouwen. Om voorgaande gedachte  te realiseren willen we u als mogelijke sponsor van L.T.C Gulpen  graag een podium aanbieden, waarbij uw naam een vast begrip zal worden binnen onze tennisclub.

Voor u als mogelijke sponsor van L.T.C. Gulpen hebben we verschillende interessante sponsorpakketten samengesteld, waardoor uw bedrijfsuitstraling optimaal tot haar recht zal komen. Daarnaast wordt u vermeld op het algemene sponsorenbord (bij de entree van het park), de website en onze facebookpagina en doen we een aanbeveling tijdens onze verschillende clubbijeenkomsten om producten door onze leden bij uw zaak af te nemen.

Spreekt de gedachte “van, voor en mét het dorp” u aan en heeft u interesse om sponsor te worden van onze tennisvereniging, dan kunt u dit kenbaar maken via info@ltcgulpen.nl . Wij luisteren graag naar uw verhaal en wensen, zodat we kunnen kijken waar we de ideale match kunnen vinden om de doelstellingen van u of uw bedrijf en ons als vereniging te realiseren.

Namens de leden van LTC Gulpen, alvast dank!